Atsiimkite DPD siuntų savitarnos terminale
Užsakytas prekes gaukite patogiu laiku ir patogioje vietoje visoje Lietuvoje!
Etoner.lt svetainėje į DPD siuntų savitarnos terminalą galite užsisakyti prekes, kurių dydis yra iki: 61 x 44 x 37 cm. Maksimalus siuntos svoris: 20 kg.
Gavėjas yra informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu apie į terminalą jam pristatytą siuntą.
Atsiimti siuntą galima per 7 d.
-
Pristatysime į namus (DPD) visoje Lietuvoje
Jūsų užsakytas Etoner.lt prekes nurodytu adresu pristatys mūsų partneris UAB „DPD Lietuva“.
Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-7 d.d.
Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00 val.
Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute.
Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 20,27 €.
Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.
Pristatymo terminas
Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją pristatysime Jums per 1-7 darbo dienas. Jei sandėlyje esančios prekės užsakymas pateikiamas iki 12 val., galite tikėtis ją gauti jau kitą darbo dieną.
Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Maksimali pristatymo trukmė neturėtų viršyti 3 savaičių.
-
Atsiimkite LP EXPRESS siuntų savitarnos terminale
Užsakytas prekes gaukite patogiu laiku ir patogioje vietoje visoje Lietuvoje!
Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB „LP EXPRESS“. Siuntų savitarnos terminalai veikia 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę.
Etoner.lt svetainėje į LP EXPRESS savitarnos terminalą galite užsisakyti prekes, kurių dydis yra iki 61cm x 74cm x 35cm.
Gavėjas yra informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu apie į terminalą jam pristatytą siuntą.
Nepavykus pašto siuntos pristatyti į terminalą dėl per didelio siuntos dydžio, klientas yra informuojamas.
-
Ši atmintinė yra skirta DPD siuntų gavėjams, kurie priima siuntas iš DPD kurjerio. Gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus:
1. SUSISKAIČIUOK DĖŽES
DPD kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane.
Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.
2. PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES
Ant DPD pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.
Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius.
3. APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES
Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan. Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su DPD kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi DPD kurjeris.
4. TEISINGAI INFORMUOK
Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta klientų aptarnavimo skyriui, el. paštu kas@dpd.lt arba tel.: 8-5 210 67 77.
Pateikiamoje informacijoje turi būti DPD pakuotės numeris.